fredag 23. april 2010

Atone

Jeg skal ikke skryte på meg at jeg kjenner Lloyds i Hønefoss veldig bra, men nå har jeg da vært der!! 2 kjekke, flotte svigere med band spilte lørdag 17.04.10, og jeg tok med kamera og slengte meg i bilen for tur på byen alene(ny opplevelse..) Fikk tlf på veien og plukket opp svigermor, så det var jo veldig koselig å ha noen med:) ....og flere kjente var selvfølgelig på plass for å høre på ATONE
Det må jeg virkelig si at det ER noen virkelig flinke karer i denne familien vår og de underholdt et lydhørt publikum(fullstappet bar)i en time. Jeg bøyer meg i støvet for dyktige musikere. Jeg må jo vise de fram og her kommer de:

sjekk ut musikken deres på: http://www.myspace.com/atoneofficial




Mads Johansson, gitar


Martin Krupa, trommer

Martin Johannson, vokal og gitar/piano og Stian Norlund, gitar, bass

Kjersti Marie Seiersten, vokalist og piano og Jørgen Bjella på bass


Martin Johannson
Jørgen Bjella, bass

Rett Før:) Martin Johansson
Noen av publikum 20 min før entrè

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails