onsdag 23. mars 2011

London

 Vi dro på tur til London med Stine, Kjetil og Jørgen i anledning venne/shopping og litt 30 års feiring. En fantastisk by, som jeg selvfølgelig allerede drømmer om å dra tilbake til! Noen bilder ble det så klart, og det er litt derfor jeg har lyst til å dra tilbake også. 



En tur til st. Pauls ble det, hvor dronningen så stramt tok imot oss:




Den eneste fargeklatten blant alle grå, mørke og svarte jakker......

Det var dagen vi alle var i form(ble oppkast på noen denne turen desverre...)


Shopping ble det:)


Vi dro slutten av februar og kom tilbake 1.mars, i London var det deilig vår: 


Øl, gåing og mye rart å se!!


Jeg og Kjartan besøkte Buckingham Palace siste dagen


Big Ben er fantastisk flott:)


Jeg fikk med gjengen i Akvariet, der var det mye rart å se! Denne karen her ble jeg litt forelsket i da;):



2 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails